Gratis verzending vanaf 49,-. Kwantumkorting vanaf 10 stuks.

Garantie en klachten

Wij hanteren een garantietermijn van 2 maanden, tenzij het duidelijk is dat het een fabricagefout betreft. Overigens zijn wij in onze garantie heel soepel dus mocht u met uw product problemen ondervinden dan kunt u, ook na die 2 maanden, gewoon contact met ons opnemen.

Klachten kunt u uiteraard met ons opnemen op ons mailadres dytah.klantenservice@gmail.com

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Scroll naar boven