Gratis verzending vanaf 49,-. Kwantumkorting vanaf 10 stuks.

Garantie en klachten

Wij hanteren een garantietermijn van 2 maanden, tenzij het duidelijk is dat het een fabricagefout betreft. Overigens zijn wij in onze garantie heel soepel dus mocht u met uw product problemen ondervinden dan kunt u, ook na die 2 maanden, gewoon contact met ons opnemen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar dytah.klantenservice@gmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Scroll naar boven